-
1.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 83 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
-
2.
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب)
كاتب مسؤول : فراهانی، زهرا ؛ مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 50 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیعملکرد کسب و کارها