-
1.
مؤلف : اشرقی، کوثر ؛ کدیور، پروین ؛ کریمی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : کاوسیان، جواد ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1398 - شماره 78 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 101 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانهوش هیجانیاهداف پیشرفتابعاد شخصیت
-
2.
مؤلف : کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ دستا، مهدی ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»تابستان 1391، دوره هشتم - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 27 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیراهبردهای خودتنظیمیاهداف پیشرفتاهداف گرایش به تسلطاهداف اجتناب از تسلطاهداف گرایش به عملکرداهداف اجتناب از عملکرد
-
3.
مؤلف : پناهی پور، ثنا ؛ کدیور، پروین ؛ كاتب مسؤول : عرب زاده، مهدی ؛
مجلة:روان سنجی»پاییز 1397 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 35 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:ساختار عاملیاهداف پیشرفتتحلیل عاملی تاییدیپایایی و روایی
-
4.
مؤلف : کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ دستا، مهدی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1391 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای خودتنظیمیاهداف پیشرفتحل مساله ریاضی .عملکردعملکـردفراشناختیانگیزشیاهـدافاهداف
-
5.
مؤلف : رسولی خورشیدی، فاطمه ؛ کدیور، پروین ؛ صرامی، غلامرضا ؛ تنها، زهرا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختپيشرفت تحصيلياهداف پيشرفتراهبردهاي مطالعهجهتگیریجهتگیری یادگیریدانشراهبردهای فراشناختی
-
6.
مؤلف : نیکدل، فریبرز ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ عربزاده، مهدی ؛ کاوسیان، جواد ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1392 - شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتالگوی ساختاریهیجانهای مثبت و منفیراهبردهای خودگردانی یادگیریهیجانراهبردهایجهتگیری هدفی تبحریجهتگیری هدفی عملکردیجهتگیری