-
1.
مؤلف : خسروتاش، پریسا ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ هاشمیان، کیانوش ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1396 - شماره 27 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 78 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییدانش آموزاناختلال ریاضیآموزش اجتماعی- هیجانیعملکرد توجه مداوم
-
2.
مؤلف : درویشی، صدف ؛ رفیعی پور، امین ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1401 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:نظریه ذهناتیسمتوانبخشیمهارت عاطفی اجتماعی
-
3.
مؤلف : حریری، پرستو ؛ صابری، هاییده ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 49 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبآموزش تلفیقیاختلال خواندنآگاهی واجیآموزش مستقیمحافظهی کاری
-
4.
مؤلف : اژدربین، بهاره ؛ قربان جهرمی، رضا ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1402 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهساختار انگیزشیدانشآموز تیزهوشرفتار خودشکن تحصیلیرفتارهایراهبردهای حل مسئلهساختار انگیزشی انطباقی