-
1.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
2.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
-
3.
مؤلف : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 2178 إلی 2187 )
الکلمات المفتاحية: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران