-
1.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ مقیمی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:دانش مدیریت»بهار و تابستان 1382 - شماره 60 و 61 ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالرضایت مندیوفاداری خدمت
-
2.
مؤلف : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 189 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمرور نظاممندسنجش کیفیت خدماتفینتکمشتریاطلاعاتخدماتمشتریانفینتکها
-
3.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (11 صفحة - من 341 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتحریم
-
4.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ وارث، سید حامد ؛
مجلة:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1386 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (1 صفحة - من 125 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:ایراندانشگاه تهرانکیفیت خدماتاندازه گیریاندازهگیری کیفیت خدماتمدل شکاف کیفیت خدماتمدلسنجشSERVPERFدانشجویان