-
1.
مؤلف : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکی
-
2.
مؤلف : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد