-
1.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 56 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی