-
1.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ عبداله پور، سجاد ؛ خمویی، فرشید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 105 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهمحصولدرگیری محصولطرح محصولتجربه مصرف
-
2.
مؤلف : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ سلماسی، امیر ؛ نصری، مصطفی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندشخصیت برنددرگیری محصولدانش محصولکالای تقلبی
-
3.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : عظیمی، محمد ؛ قاسمی، عماد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریناهماهنگی شناختیدرگیری محصولرفتار خرید آنیآنیگراییمصرفمصرفکنندهپژوهشرفتار مصرفکنندهمحصولرفتار مصرفیرضایت مشتری