زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : حاجی مجمد علی، علی ؛
(21 صفحة - من 13 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتبرندهویت برندهویتصنعت ارتباطاتپژوهشالگوارتباطات یکپارچه بازاریابیمدیرانمصاحبهشناساییمؤلفههای
-
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : عظیمی، محمد ؛ قاسمی، عماد ؛
(21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریناهماهنگی شناختیدرگیری محصولرفتار خرید آنیآنیگراییمصرفمصرفکنندهپژوهشرفتار مصرفکنندهمحصولرفتار مصرفیرضایت مشتری
-
كاتب مسؤول : دلافروز، نرگس ؛ مؤلف : اکبری، محسن ؛ رحمتی، یلدا ؛ تقیزاده جوشری، محمدرضا ؛
(17 صفحة - من 57 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمقصدارزش ویژه برندبرندسازیشناساییارزش ویژهمقصد گردشگریبرند مقصدمصاحبهDestination
-
مؤلف : تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حمیدیزاده، علی ؛
(19 صفحة - من 75 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
كاتب مسؤول : مبارکی، محمدحسن ؛ مؤلف : ضیاء، بابک ؛ سخدری، کمال ؛ شاه بوداغیان، مصطفی ؛
(21 صفحة - من 95 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:مرور نظاممندتجارت اجتماعیدانش خارجیکارآفرین سایبریمرور نظاممند مبانی نظریتجارت الکترونیکمدلوباطلاعاتپژوهشکاربرانمطالعات
-
مؤلف : محبوبی رنانی، عفت السادات ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
(22 صفحة - من 117 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندصنعت لوازم خانگیموقعیت برندبرتری قیمتیموقعیتارزش ویژهپژوهشمصرفکنندهرقابتBrandمشتریان
-
مؤلف : برزگرترمی، زهرا ؛ طاهرکیا، فریز ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سیدمهدی ؛
(21 صفحة - من 139 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادبرندسازیهویت برندهویتبانکمشتریصنعت بانکداریمشتریانBrandسازمانبازارمدل