-
1.
مؤلف : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 95 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریمشترینیات رفتاری مشتریان
-
2.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ شفیعی، مرتضی ؛ معینی، حسین ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 327 إلی 338 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرستورانوجهه