-
1.
كاتب مسؤول : ملائی، منیژه ؛ مؤلف : محقر، علی ؛ اصغریزاده، عزت اله ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 13 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرضایت مشتریانصنعت هتلداریکیفیت خدمات خارجی
-
2.
مؤلف : نعمتی، حمیدرضا ؛ حیدری، سید عباس ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1399، سال سیزدهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 217 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانک
-
3.
مؤلف : رحمانی، کاویان ؛ رضائی نور، جلال ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتودیم فازیصنعت رستوراندارینظریه چشماندازگردشگری
-
4.
مؤلف : مهدی نژاد، روح ا ؛ قائدمحمدی، حمدجواد ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»بهار 1396 - شماره 34 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 127 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیبانک ملیرضایت مشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکی