کلمة المفتاح صنعت رستوران داری / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عباسی، رسول ؛ كاتب مسؤول : اکبری کجانی، عاطفه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1400 - شماره 56 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 385 إلی 419 )
الکلمات المفتاحية:گردشگرینظام غذاییصنعت رستورانداریرستورانگردشگری غذاغذای بومیچالشرستورانداری
-
2.
مؤلف : عباسی، رسول ؛ كاتب مسؤول : اکبری کجانی، عاطفه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1400 - شماره 56 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 385 إلی 419 )
الکلمات المفتاحية:گردشگرینظام غذاییصنعت رستورانداریگردشگری غذای بومی (سنتی)رستورانگردشگری غذاغذای بومیچالشرستورانداری
-
3.
كاتب مسؤول : صالحی، صادق ؛ مؤلف : بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 61 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتریصنعت رستوران داریمشتریرستورانرضایت مشتریوفاداری مشتریان
-
4.
مؤلف : رحمانی، کاویان ؛ رضائی نور، جلال ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتودیم فازیصنعت رستوراندارینظریه چشماندازگردشگری
-
5.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ درستی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:رضايت مشتریصنعت رستوران داریمجموعه بوف
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)