-
1.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
مؤلف : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
2.
مؤلف : محمدکاظمی، رضا ؛ قربانی، محمدحسین ؛ رجبی کیا، مجتبی ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1395 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:دانشجورضایت مشتریانمهارتهای ارتباطی کارآفرینانهباشگاههای ورزشیمهارتمدیرانارتباطاترضایت مشتریمهارتهای ارتباطی
-
3.
مؤلف : نعامی، عبداله ؛ غلامپور، اسداله ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1395 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانعملکرد سازمانمسئولیت اجتماعی سازمانبانک شهرشهرت سازمان
-
4.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاج کریمی، عباسعلی ؛ نائیجی، محمد جواد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری پایدار مشتریانامنیت پرداختخرده فروشی الکترونیکیمشتریتجارت الکترونیکیمشتریانالکترونیکی
-
5.
مؤلف : مهرگان، محمدرضا ؛ مدرس یزدی، محمد ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صفری، حسین ؛ دهقان نیری، محمود ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار و تابستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:رضايت مشتريانﺗﺤﻠﻴﻞ ﭼﻨﺪﻣﻌﻴﺎرهMUSAرﮔﺮﺳﻴﻮن ﺗﺮﺗﻴﺒﻲ
-
6.
كاتب مسؤول : بای، ناصر ؛ مؤلف : قنبرپور نصرتی، امیر ؛ حسینی نیا، سید رضا ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 129 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانادارات ورزش و جوانانرضایت مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان
-
7.
مؤلف : احمدی، فریدون ؛ حسن زاده، تورج ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:بهره وریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانرفتار شهروندی سازمانیعملکرد سازمانیکارکنان
-
8.
مؤلف : صیدائی، سید اسکندر ؛ تقدیسی، احمد ؛ نادرخانی، زلیخا ؛ تازیکی، رقیه ؛
مجلة:برنامه ریزی فضایی (جغرافیا)»پاییز 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 33 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:توسعه روستاییرضایت مشتریانفناوری اطلاعات وارتباطاتبخش انگورانفناوری اطلاعات و ارتباطاتروستاییICTروستاییانتوسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات
-
9.
مؤلف : رستگار، حمید ؛ تقوایی یزدی، مریم ؛ كاتب مسؤول : صالحی، محمد ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»بهار 1398، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 194 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:رضایترضایت مشتریانرفتار های شهروندی سازمانی
-
10.
مؤلف : هوشیار، کمال ؛ یوسفی، زینب ؛ غلامی میان سرایی، سمیرا ؛ صدری، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1393، سال اول - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (10 صفحة - من 85 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبرندکالاهای ورزشیقوانین برندینگ