-
1.
مؤلف : بیگدلی، زاهد ؛ ایزدی، عبدالرضا ؛ كاتب مسؤول : اکبری محله کلائی، محمد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science (14 صفحة - من 70 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتنیاز اطلاعاتیرفتار اطلاعاتیرفتار مصرف کنندهویژگی جمعیت شناختیبازار تلفن همراه.
-
2.
مؤلف : نظریان، محمد ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرفتار مصرف کنندهذهنیت مصرف کنندهرفتار ضدمصرفعدم مصرفمصرفمصرفکنندهشناساییکدگذاریپژوهشبازاریابیمصاحبه
-
3.
مؤلف : عموزاده، زهرا ؛ سلطان حسینی، محمد ؛ سلیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 407 إلی 424 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگیرفتار مصرفکنندهجذبسرسپردگیفرایند برندسازیبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ حسینی، سید محمود ؛ مانیان، امیر ؛ محمدی، خسرو ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1396 - شماره 30 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرفتار مصرف کنندهبانکداری الکترونیکیفضای سایبریالگوسازی معادلات ساختاری
-
5.
مؤلف : بیرقی پناه، ابراهیم ؛ نعامی، عبداله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»تابستان 1399 - شماره 26 التصنيف ج (Ministry of Science (13 صفحة - من 46 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهمحصولات ایرانیتئوری داده بنیاد.