-
1.
مؤلف : مرادی دیزگرانی، میلاد ؛ آقایی کردشامی، ابوذر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 53 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریداینستاگراملذت محتوالذت روابط اجتماعیتشدید مشتری
-
2.
مؤلف : یاوری، شیما ؛ كاتب مسؤول : صابری، سید محمود ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (8 صفحة - من 219 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:شهرداری تهرانقصد خریدمحتوای پیام تبلیغـاتینگرش افرادادراک افرادشخصی سازی کردن پیامک های تبلیغاتی
-
3.
مؤلف : کاظمی، رضا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 416 إلی 435 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبازاریابی حسیبهبود تجربه مشتریفروشگاههای زنجیرهای افق کوروشروش
-
4.
كاتب مسؤول : نصیرزاده، فاطمه ؛ مؤلف : گودرزی، مسعود ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1401 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 51 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:سودمندیتاثیرات اجتماعیقصد خریدریسک درک شده
-
5.
مؤلف : قوامی لاهیجی، شیوا ؛ باقری، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (26 صفحة - من 314 إلی 339 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادصنعت خرده فروشیبازاریابی محتوا
-
6.
مؤلف : ظریف ثاقب، مریم ؛ فلاح، میرفیض ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، سیدکامران ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (27 صفحة - من 322 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدتحلیل MICMACالگوسازی ساختاری ـ تفسیریمحصولات غذایی خارجی
-
7.
مؤلف : خورسند دلچه، علی ؛ جلال پور، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 33 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیککیفیت وبسایتقصد خریدریسک درک شدهشهرت وبسایت
-
8.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (35 صفحة - من 75 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنوآوری بازاریابیتبلیغات خلاقانهرفتار خرید واقعیو شرکت دیجی کالاقصد خرید مشتریانتجربه خرید آنلاینمصرفکنندگان
-
9.
مؤلف : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، محبوبه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (9 صفحة - من 249 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات از طریق پیام کوتاه