-
1.
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : مزارعی، سجاد ؛ لاله زار، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 97 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمحصول جدیدروابط سیاسی مدیراننیاز ضمنی مشتریبازاریابی اکتشافیبازارمشتریعملکرد محصول جدیدبازاریابیاطلاعات
-
2.
كاتب مسؤول : قاضی نوری، سپهر ؛ مؤلف : محمدهاشمی، زهرا ؛ سجادی فر، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1399، سال دوازدهم - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 95 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:محصول جدیدنیرویانسانی تحقیق و توسعهاثر افزونگیفروششرکتهای دانشبنیان
-
3.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ فدایی نژاد، محمد اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : جلیلیان، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهنظریه دادهبنیادمحصول جدیدبازاریابی خدمات مالی