-
1.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : شیروانی مقدم، سپیده ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگشخصیت برندوفاداری به برندعملکرد برندهتلهای 5 ستاره مشهد
-
2.
مؤلف : شمس زاده علوی، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندعلاقه به برندمصرفکنندگان پوشاکنوآوری در مد