-
1.
مؤلف : غضنفری، امیرشایان ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سقایی، عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 288 إلی 309 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیکیفیت ادراک شدهارزش برندمحتواهای تولیدی شرکتمحتواهای تولیدی کاربرانکاربرانشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
2.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده