-
1.
مؤلف : امانپور، سعید ؛ ملکی، سعید ؛ اکرامی، نعیم ؛
مجلة:جغرافیا و برنامه ریزی شهری چشم انداز زاگرس»بهار 1397، دوره دهم - شماره 35 التصنيف A (Azad University (27 صفحة - من 63 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:شهرداریکیفیت خدماترضایتمندیشهروندانبندرلنگه
-
2.
كاتب مسؤول : کمانداری، محسن ؛ مؤلف : رهنما، محمد رحیم ؛
مجلة:فضای جغرافیایی»تابستان 1397 - شماره 62 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالشهر کرمان
-
3.
مؤلف : ترکاشوند، فتانه ؛ رضوی، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : طهماسبی لیمونی، صفیه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1400 - شماره 44 التصنيف A (Azad University/ISC (19 صفحة - من 27 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیکیفیت خدماتکتابخانههای دیجیتالیکتابخانه ملیالگوهای ارزیابی
-
4.
كاتب مسؤول : چشم فسا، ایمان ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریگردشگری خوراکنیّات رفتاریصنعت رستوران
-
5.
مؤلف : صابری فر، رستم ؛
مجلة:فضای گردشگری»بهار 1398 - شماره 30 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 125 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیمشهدجامعه میزبانگردشگران داخلی
-
6.
مؤلف : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ كاتب مسؤول : فروغی پور، حمید ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
-
7.
مؤلف : احمدی، مهشید ؛ كاتب مسؤول : بدیعزاده، علی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 83 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد کیفیت خدماتکیفیت خدمات لجستیکشرکتهای حمل ونقلکیفیت خدماتسروکوال
-
8.
مؤلف : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
9.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 71 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
10.
كاتب مسؤول : شمس، غزال ؛ مؤلف : دلوی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدمات