-
41.
مؤلف : جعفربگلو، مریم ؛ حمیدی، محسن ؛ انوری، شاپور ؛ فامیل روحانی، سید علی اکبر ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1393، سال چهل هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 309 إلی 324 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتدیجیکوالکتابخانۀ دیجیتال دانشگاه تهرانکتابخانۀ دیجیتالکاربرانکتابخانـۀ دیجیتـالاطلاعات
-
42.
مؤلف : فهیم نیا، فاطمه ؛ منطق، حسن ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1392، سال چهل و هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 117 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاعتماد نهادیانتظارها از خدماترضایت مندی کتابخانه های دانشگاهیاعتمادکتابخانهاطلاعاتخدماتمتغیراجتماعی
-
43.
مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛ غفاری، مسعود ؛ محمدی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1393 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 147 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتسروکوالمعادلات ساختاریکیفیت خدمات آموزشیدانشجویانمدلمشتریآموزش عالی
-
44.
مؤلف : فاطمیان، مریم ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 523 إلی 544 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتوفاداری کاربرانرضایتمندی کاربرانارزش ادراک شده خدمات
-
45.
مؤلف : سیفی، لیلی ؛ علیدوست، علی ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1398 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتاستان تهرانبروندادهای تحققیافته
-
46.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
مؤلف : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
47.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ نوری، علی ؛ ذبیحی، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»بهار 1392 - شماره 67 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 111 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آموزش الكترونيكيآموزش عاليكيفيت خدماتپذيرش فناوري
-
48.
مؤلف : حمزه پور، محمدکاظم ؛ کیانی خوزستانی، حسن ؛ دارابیان، طلا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»تابستان 1393 - شماره 77 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 333 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآلکتابخانه های عمومیشهرداری تهرانانتظارات کاربران
-
49.
مؤلف : سیدعامری، میر حسن ؛ بهرامی، سوران ؛ صیادی، محمد امین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1391 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 11 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداری مشتریاناماکن ورزشی و اماکن خصوصی و دولتی
-
50.
مؤلف : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتسخت افزارنرم افزارمشتریخدماتمدلمشتریانکارکنان