زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : بلالی، مجید ؛ آقازاده، هاشم ؛ احمدی، سمیه ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:AHPبرندخودروی لوکس عوامل مؤثر بر خریدخودرومشتریوارداتبازارخودروهای لوکسمحصولقیمتمشتریان
-
مؤلف : بهرامی، مجتبی ؛ سیدهاشمی تولون، محمدرضا ؛
(20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدمات بانکیادراک از ریسکپرداخت الکترونیکیریسکادراکریسـکادراک ریسکپژوهش
-
مؤلف : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
(24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
-
مؤلف : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتسخت افزارنرم افزارمشتریخدماتمدلمشتریانکارکنان
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیرحسین ؛
(14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:چشماندازآیندهپژوهیمدلهای طراحی چشماندازداستان شرکتابزار داستانگوییکارکنانطراحیداستانبـهبـاپژوهش
-
مؤلف : راموز، نجمه ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
(14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریبازار داخلیگرایش به بازاریابی داخلیاطلاعاتکارکنانبازاربازاریابی داخلیبانکبـه
-
مؤلف : میرا، سید ابوالقاسم ؛ کریمی هریسی، ساناز ؛
(20 صفحة - من 107 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات رسانهایارزش ویژه برندلوازم خانگی کوچکتبلیغات غیررسانهایمدل آکرارزش ویژهتبلیغاترسانهایبرنـدپیشبرد فروش
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ حاجیحیدری، نسترن ؛ نصری، مصطفی ؛
(20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهقصد خرید اینترنتیفروشگاه اینترنتیتحلیل متقارناینترنتیمشتریمشتریاناطلاعاتتجارت الکترونیکمحصول