-
51.
مؤلف : تفرشی، شکوه ؛ مولوی، مینو ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ارزﻳﺎﺑﻲ ﻋﻤﻠﻜﺮدكتابدارانكيفيت خدماتكتابخانه هاي عموميكاربرانمدل لايب كواللایب کوال
-
52.
مؤلف : سیدعامری، میر حسن ؛ بهرامی، سوران ؛ صیادی، محمد امین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1391 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 11 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداری مشتریاناماکن ورزشی و اماکن خصوصی و دولتی
-
53.
مؤلف : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتسخت افزارنرم افزارمشتریخدماتمدلمشتریانکارکنان
-
54.
مؤلف : حمزه پور، محمدکاظم ؛ کیانی خوزستانی، حسن ؛ دارابیان، طلا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»تابستان 1393 - شماره 77 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 333 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآلکتابخانه های عمومیشهرداری تهرانانتظارات کاربران
-
55.
مؤلف : صفری، علی ؛ رادی، فائزه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1393 - شماره 76 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 81 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدماتبازاریابی داخلیرفتارشهروندی سازمانیبانک سپه
-
56.
مؤلف : رشادت جو، حمیده ؛ نعمتی زاد، علی ؛ ابویی اردکان، محمد ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»پاییز 1390 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (11 صفحة - من 93 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتایلامرضایتمندی مشتریتصمیمات رفتاریدفاتر خدمات مسافرتی
-
57.
مؤلف : فاطمیان، مریم ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 523 إلی 544 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتوفاداری کاربرانرضایتمندی کاربرانارزش ادراک شده خدمات
-
58.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ وارث، سید حامد ؛
مجلة:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1386 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (1 صفحة - من 125 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:ایراندانشگاه تهرانکیفیت خدماتاندازه گیریاندازهگیری کیفیت خدماتمدل شکاف کیفیت خدماتمدلسنجشSERVPERFدانشجویان
-
59.
مؤلف : ساعت چیان، وحید ؛ صفری، حمید رضا ؛ رسولی، سیدمهدی ؛ اسکندری، عیسی ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1392- شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 125 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداریباشگاه ورزشیتمایل به حضورمشتریمشتریانرضایترضایت مشتری
-
60.
مؤلف : نجفقلینژاد، اعظم ؛ كاتب مسؤول : حسنزاده، محمد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1388 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 148 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتابزار «لیبکوال»کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس