-
1.
كاتب مسؤول : خاک زند، مهدی ؛ مؤلف : سعیدی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»بهار 1401 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تهرانتصویر ذهنی برندتحلیل رابطهکیفیتهای منظرمحور تجاری-تفریحی
-
2.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 261 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر ذهنی برندسیستمهای خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و ریسک ادراکیمشتریخدمات الکترونیکیمشتریانرضایت الکترونیکیپژوهشریسک ادراکیفرضیه
-
3.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛ پانی، بهناز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندبرند حلالتکنیک شبکه عصبیمصرفکنندگان ایرانی.