-
1.
مؤلف : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکی
-
2.
كاتب مسؤول : نیک بخش، رضا ؛ مؤلف : نظری، ناصر ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 45 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شدهدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدماترضایتوفاداری
-
3.
مؤلف : صفرپور، علیرضا ؛ غفاری، رحمان ؛ احمدی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1400- شماره 49 التصنيف C (Azad University (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریشهرداریکیفیت خدماتنوآوری باز خدماتی
-
4.
كاتب مسؤول : مدنی، امیرمحسن ؛ مؤلف : باقری نظام آباد، لیلا ؛ جمالی، جواد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 التصنيف C (Azad University (22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتکیفیت خدماتسبک طراحیهتل پنج ستاره
-
5.
كاتب مسؤول : ولی، مجید ؛ مؤلف : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 التصنيف C (Azad University (11 صفحة - من 75 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتخدماترضایتمشتریحمایت سازمانیمدیریتدانش