-
1.
كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛ مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 148 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانک
-
2.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد بازیابیارتباط با مشتریشکست خدماتبازیابی خدماترفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
3.
مؤلف : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
-
4.
مؤلف : عبدالعلی پور، امیرحسین ؛ هدایت زاده، حسام الدین ؛ علی پور، الهام ؛ كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 183 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:بوروکراسیرویگردانی مشتریترمیم خدماتاستراتژیهای ترمیم خدماتمشتریرویگردانی مشتریمشتریانبانک