خلاصه ماشینی:
"۲ چرا درسهای تاریخ، جغرافیا و مدنی (تعلیمات اجتماعی) در دورة راهنمایی قرار است بهصورت تلفیقی و بهعنوان مطالعات اجتماعی تدریس شود؟ پ) این سه درس در دورة ابتدایی و در سالهای چهارم و پنجم دبستان در یک کتاب ولی بهصورت مجزا از یکدیگر مطرح میشدند.
در ارزیابی مستمر که قبلا برای دانشآموزان تعریف شده است، شرکت در بحثهای کلاس، پاسخ دادن به پرسشها، ارائه نظر، مساعی در کارهای گروهی، انجام فعالیتهای کتاب و کار برگهها، همه مستمرا مورد توجه و نظر معلم هستند و او در فهرست وارسی (چک لیست) خود حاصل آنها را ثبت میکند.
در ارزیابی مستمر که قبلا برای دانشآموزان تعریف شده است، شرکت در بحثهای کلاس، پاسخ دادن به پرسشها، ارائه نظر، مساعی در کارهای گروهی، انجام فعالیتهای کتاب و کار برگهها، همه مستمرا مورد توجه و نظر معلم هستند"