کلیدواژه ارزشیابی / (540 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی الکترونیکی توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی شهرستان قزوین بر اساس مدل کرک پاتریک
نویسنده : افراز، شادي ؛ كرمدوست، نوروزعلي ؛ جوادي پور، محمد ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » تابستان 1402 - شماره 53 (26 صفحه - از 363 تا 388 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی سازمان اثربخشی دورههای آموزشی سطوح ارزشیابی
-
2.
بررسی اهمیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در مدارس
نویسنده : خزائي، آرمين ؛ موسوي زاده، سيده مهناز ؛ بقائي نيا، مرضيه ؛ نوريان حصاري، كبري ؛ بهرامي، فاطمه ؛
مجله : مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی » تابستان 1402 - شماره 55 (12 صفحه - از 247 تا 258 )
-
3.
بررسی نقش و تاثیر ارزشیابی کیفی–توصیفی بر رشد و بروز خلاقیت دانشآموزان
نویسنده : دوست، فريبا ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » تابستان 1402 - شماره 56 (14 صفحه - از 465 تا 478 )
کلیدواژه ها: خلاقیت ارزشیابی آموزش و پرورش ارزشیابی توصیفی
-
4.
راهکارهای علاقهمندسازی دانشآموزان پایه ابتدایی به درس ریاضی
نویسنده : اديب زاده، اسماء ؛ مقتدري نسب، ليلا ؛ مسلمي، نازنين ؛ فردائي مقدم، فرشته ؛ قنبري، مرضيه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » تابستان 1402 - شماره 55 (17 صفحه - از 9 تا 25 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان ارزشیابی درس ریاضی علاقهمندی فعالیتهای عملکردی
-
5.
واکاوی ارزشیابی توصیفی و تبیین نقش آن بر عملکرد تحصیلی یادگیرندگان
نویسنده : فیضی، آیدا ؛ فرامرزی، فاطمه ؛
مجله : آفاق علوم انسانی » مرداد 1402 - شماره 76 (جلد اول) (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی نظام آموزشی دانش آموز آزمون ارزشیابی توصیفی عملکرد.
-
6.
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
نویسنده : کیانی، معصومه ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » بهار و تابستان 1402 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم (38 صفحه - از 113 تا 150 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی محیط آموزشی عاملیت کودک الگوهای برنامه درسی دوره پیشدبستان
-
7.
مولفه ها و کیفیت ارزشیابی در اسلام
نویسنده مسئول : ستاری، علی ؛ نویسنده : شاهنوش، مرضیه ؛ صمدی، پروین ؛
مجله : پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی » بهار 1402 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 353 تا 372 )
کلیدواژه ها: اسلام ارزشیابی نظام تربیت مولفه کیفیت
-
8.
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم چهارم ابتدایی با تکنیک ویلیام رومی
نویسنده : فلاح، وحید ؛ اريمي، سولماز ؛ اعتصامي، مريم ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » بهار 1402 - شماره 50 (17 صفحه - از 271 تا 287 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی تحلیل محتوا مقطع ابتدایی علوم تجربی. تکنیک ویلیام رومی تصاویر اطلاعات روش ویلیام رومی دانشآموزان
-
9.
احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها
نویسنده : یوسف زاده، باقر ؛ درویشی، زین العابدین ؛ عباسی، ایمان ؛ نویسنده مسئول : اشرفی سلیم کندی، فرشید ؛
مجله : آموزش پژوهی » بهار 1402 - شماره 33 رتبه علمی-ترویجی (وزارت فرهنگ و ارشاد/ISC (11 صفحه - از 25 تا 35 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی ویروس کرونا چالش های آموزشی- یادگیری تدریس و مدیریت کلاس کرونا آموزش معلمان دانشآموزان تدریس کلاس پژوهش
-
10.
ارزشیابی طرح شهاب در برنامه درسی دوره دوم ابتدایی بر مبنای اهداف، محتوا و روش ها
نویسنده : منصوری، رضا ؛ سعادتمند، زهره ؛ نویسنده مسئول : رحمانی، جهانبخش ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (15 صفحه - از 1724 تا 1738 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی برنامه ریزی درسی دوره دوم ابتدایی طرح شهاب مصاحبهها معلمان کد آموزش استخراج
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (161 مقاله)
- ب (65 مقاله)
- الف (24 مقاله)
- علمی-ترویجی (24 مقاله)
- A (12 مقاله)
- A+ (7 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- د (6 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (2 مقاله)