خلاصه ماشینی:
"در همان هنگام که دربارة تغییر جهتهای تاریخی در قالبهایی مانند مجلات زنان (برای مثال وین شیپ 13 1987) و نوشتههای آشپزی (برای مثال جونز 14 و تایلور، 2001؛ منیل، 1996) کار میشده است، توجه کمتری نسبت به پیوستگی یا ناپیوستگی بین این قالبها بهعنوان رسانههای سبک زندگی میشده است؛ بنابراین مجموعه مقالات این کتاب نهتنها در پی این است که نشان دهد چگونه Frances Bonner Bell Hollows Brunsdon Palmer Strange Taylor O’Sullivan Charlotte Brunsdon مخفف Do It Yourself (مترجم) realist aesthetic real-time Winship Jones سبک زندگی، تاریخی داشته است، بلکه همچنین میکوشد که نشان دهد چگونه رسانههای سبک زندگی نیز دارای تاریخ بودهاند.
فصل نگاشته شده توسط چمبرز نشان میدهد که چگونه مجلات ایبنوی سبکهای زندگی را از طریق مصرف بهوجود آوردند؛ علاوه بر اینکه اینگونه مجلات بسترهایی برای واسطه شدن و ارائة عینی سبکهای زندگی طبقة متوسط سیاهپوست نیز بودند؛ بنابراین، درحالیکه همة این قالبها را میتوان مشوق بازتاب هویت دانست، ضرورتا به این معنا نیست که طرحهای سبک زندگی، طرحهایی فردی شده هستند.
با این حال، استفاده از کار بوردیو، غالبا تاریخی انعطافناپذیر از طبقه و سبک زندگی بهدست میدهد؛ زیرا طبقات متوسط در روزگاری پیدا شدند که جریانات پستمدرنیسم پدید آمدند؛ لذا به پیروی از فدرستون (1991) گرایشی وجود داشته نسبت به اینکه نقشة این دو را در سطحی نظری و انتزاعی، با هم ترسیم کند؛ اما با وجود ارزش این استدلالها، این آثار فهم ما را از تاریخ سبک زندگی محدود کرده است و میتواند سبب پنهانماندن گسترهای شود که در آن، این جزئیات، بسیار آشفتهتر و در عمل hedonistic pleasure cultural intermediaries بیفایدهتر بودند."