Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی تفصیلی عرفان های نوظهور در ایران

نویسنده:

(8 صفحه - از 4 تا 11)

خلاصه ماشینی:

"کسی که چشم آسمانی باز در سطح پایین دارد، این چرخش را به صورت یک پروانه الکتریکی دوار می‌بیند و رهرویی با چشم آسمانی باز در بعدی بالا می‌تواند تمام فالون را ببیند و آن به قدری واضح و زیباست که خود تشویق بزرگی برای پشت‌گرمی رهرو در راه سلوکش است. مگر نه اینکه هر کسی که تمرین کند، فالون را کسب می‌کند؟ عنصر شانس و تقدیر چه ربطی به این مسئله دارد؟ این مسئله آن قدر مضحک است که برای مثال بگوییم، عده‌ای نماز می‌خوانند و دستورات الهی را رعایت می‌کند، اما به طور شانسی و نه به دلیل خاصی، نماز از عده‌ای قبول می‌شود و از عده‌ای قبول نمی‌شود. اگر کسی در حال شکنجه و با شهامت، بدون انجام دادن هیچ کار دیگری بگوید «فالون دافا خوب است»، این شخص در واقع به مکان اصلی خود باز خواهد گشت و او به «فا» اعتبار بخشیده و به قطع و یقین یک موجود الهی خواهد شد». آنچه یک رهرو، بیماری می‌انگارد، بیماری نیست؛ بلکه پس دادن کارما و تزکیه شخص و رشد «شین شنگ» و در نهایت برای کسب قدرت گونگ است و به همین سبب نباید بیماری‌ها را معالجه کرد. او می‌گوید: ( 1 ) بر طبق آمار ما، چشم آسمانی نیمی از شاگردان که در جلسه حضور داشته باشند باز شده، اما مشکلی که وجود دارد بعد از باز شدن اتفاق می‌افتد؛ وقتی که شخص «شین شنگ» خوبی ندارد و امکان استفاده از چشم آسمانی باز برای اعمال، نادرست می‌باشد."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.