خلاصه ماشینی:
"اهمیت تمایز در بازاریابی عصر جدید یکی از مهمترین مباحث فرمول گامهای بنیادین فرآیند بازاریابی( Positianing )موقعیتیابی یا جایگاهسازی است و این موضوع آن قدر اهمیت مییابد که یکی از علمای بزرگ بازاریابی(جک تروت) معتقد است بنگاههای اقتصادی اگر متمایز نشوند محکوم به نابودی هستند و بقیه مقاله را در صفحه 10 بخوانید.
ذکر این نکته ضروری است که زنان در آن کشور جزء فعالان اساسی در فعالیتهای مختلف اقتصادی کشور میباشند،ضمن اینکه حدود 68 درصد جمعیت را افراد بین 15 تا 64 و حدود 26 درصد آنرا افراد زیر 14 سال تشکیل میدهند که در آینده در شرف جذب به بازار کار هستند،بدین لحاظ فقط حدود 7 درصد از جمعیت چین بالای سن فعالیت میباشد.
اهمیت جایگاه نیروی انسانی در چین بدین لحاظ میباشد که نیروی انسانی فوقالعاده ارزان میتواند در جریان توسعه اقتصادی از جمله ابزارهای مناسب باشد."