دی 1389 - شماره 83
-
زمانی برای نگاه به شرقی ها
(3 صفحه - از 8 تا 10 )
کلیدواژه ها: چین توسعه الگو فرآیند توسعه مالزی ژاپن الگوسازی
-
آموزه های مدل چینی؛ مدیریت بر تولید و بازار
(2 صفحه - از 11 تا 12 )
کلیدواژه ها: چین صنایع انتقال تکنولوژی نفت ایران و چین اقتصادی ایران
-
نقش سرمایه گذاری مخاطره پذیر در توسعه ملی / گذر صبورانه ریسک پذیران از مسیر توسعه بنیادین
نویسنده : علی پور، حمید رضا ؛ کشاورز، مهسا ؛ پژوهی، نیلوفر ؛
(7 صفحه - از 13 تا 19 )
کلیدواژه ها: سرمایه سرمایهگذاری مخاطرهپذیر سرمایهگذاری ریسک کارآفرین صنعت توسعه
-
مدیریت منابع انسانی و الگوی توانمندی کارکنان / بلوغ کارکنان؛ آستانه همگرایی با استراتژی سازمان
نویسنده : هداوند، سعید ؛
(7 صفحه - از 20 تا 26 )
کلیدواژه ها: کارکنان مدیران مدیریت سازمان بلوغ کارکنان بهبود بهبود مستمر
-
در تکاپوی دانش مبتنی بر فرهنگ یادگیری / مدیریت دانش؛ یک لیوان نیمه پر
نویسنده : مری کی ؛ هولی تامسون ؛ جوزف مکن ؛ مترجم : ضرغامی فرد، مژگان ؛
(6 صفحه - از 27 تا 32 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مدیران سازمان بازار شیوههای مدیریت دانش عملکرد تمرکز زمان
-
گزارش ویژه: مدیریت احساس و نقش آن در بحران های کسب و کار / حرکت احساسات فراتر از بحران
(3 صفحه - از 33 تا 35 )
-
گزارش ویژه: امنیت احساسی و مدیران شگفت زده
مصاحبه شونده : نیروشک، دلبر ؛
(2 صفحه - از 36 تا 37 )
کلیدواژه ها: بحران مدیران احساس راهکارها مدیریت سازمان مقاومت پرسنل
-
چگونگی مدیریت رفتار خطرپذیری مشتریان: آستانه ادراک ریسک؛ جایی که مدیران ایستاده اند
نویسنده : بیک زاده، جعفر ؛ زمینی، سمیرا ؛ مولوی، زهرا ؛
(6 صفحه - از 38 تا 43 )
کلیدواژه ها: ریسک ادراک اطلاعات ادراک از ریسک مشتریان رفتار مدیریت
-
گام هایی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی: امتداد ایده ها تا بازار گرم جهانی
نویسنده : عباسی اسفنجانی، حسین ؛ قربانی، علی ؛
(6 صفحه - از 44 تا 49 )
کلیدواژه ها: تجاریسازی ایده بازار تجاری تجاریسازی یافتههای پژوهشی تولید توسعه فنی عرضه نوآوری
-
بررسی دیدگاه گردشگران خارجی در مورد شیوه اطلاع رسانی ایران: گردشگرانی که راه گم نکرده بودند
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛
(9 صفحه - از 50 تا 58 )
کلیدواژه ها: اطلاعات گردشگری منابع اطلاعاتی گردشگران خارجی جستجوی اطلاعات
-
ضرورت تعیین چشم انداز تجارت الکترونیک سازمان: فانوس هایی در گذرگاه تجارت الکترونیک
نویسنده : موسوی، سیده حکیمه ؛ موسوی، سید محمد ؛
(5 صفحه - از 59 تا 63 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک مشتری اینترنت اطلاعات فروشنده مشتریان مدل خریدار هزینه
-
پنجره مدیران: نگاه اول
نویسنده : علی پور شیر سوار، حمید رضا ؛ حسین مقدم، زهرا ؛ ناستی زاده، ناصر ؛
(5 صفحه - از 64 تا 68 )
کلیدواژه ها: کارکنان شخصیت مشتریان سازمانها توصیف رفتار شخصیت نام و نشان دورههای آموزشی فراگیران
-
سرمقاله: آداب آینده پژوهی
نویسنده : اشرفی، محمود ؛
(1 صفحه - از 5 تا 5 )
کلیدواژه ها: آینده برژینسکی شوروی امریکا آیندهنگاری سیاسی چین