خلاصه ماشینی:
"این کار را بهخوبی انجام دهید زیرا در این صورت خواهید دید که کارکنان نیز فراتر از توقعات شما عمل خواهند کرد.
به این مثالها توجه کنید: "شما کار بزرگی برای برگزاری جلسه ما با مشتریان کلیدی انجام دادید اما واقعا انتظار داشتم تعداد بیشتری از آنها در این جلسه شرکت کنند.
بهعبارت دیگر آنها نمیخواهند کاری کنند که کارکنانشان تصور کنند همهچیز خوب است.
آیا انتظار حضار بیشتری را داشتید؟" "عملکرد شما خوب بوده است.
آیا شما نیز چنین احساسی دارید؟" باید برای حذف این"اماها"،باید خوب فکر کنیم.
این جمله ساده،تصویری است که جک ولش مدیر عامل جنرال الکتریک برای متحول کردن عملکرد سازمانش ترسیم میکند.
برای یک تولیدکننده این حرف به معنای فرآیندی است که باید برای تولیدکنندگان قابل درک باشد.
شاید به نظر برسد که تمرکز بر نقاط قوت و عدم تلاش برای ترمیم نقاط ضعف کار درستی نباشد اما این روش کارآیی دارد."