خلاصه ماشینی:
"معرفی کتاب کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد مجموعهای است از راهکارهای علمی و اثبات شدهء عرضهء کالا در رسانهها به بهترین شکل برای شرکتهای بزرگ و کوچک.
این کتاب پلهپله به خواننده نشان میدهد چطور نام کالای خود را پرآوازه کند و خبرهایش را به رسانهها بفروشد.
کتاب به خواننده نشان میدهد چطور روابط خوب و نردیک با رسانهها برقرار کند و اینترنت و تلویزیون و رادیو و مطبوعات را تحت پوشش خبری خود قرار دهد برای معروف شدن هیچ نیازی به خرج کردن و تبلیغات زیاد نیست.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) هر مدیری از توصیههای دقیق مدیریت به زبان آدمیزاد سود میبرد،چرا که ما معتقدیم میتوان و باید از مدیریت لذت میبرد.
در این کتاب میخوانیم: مبانی مدیریت/کار سپاری/استخدام/انگیزه بخشی/ارزیابی کارایی/روشهای انگیزه بخشی،تشویق و تنبیه/هدفگذاری صحیح/پیشبینی و تدوین بودجه/آموزش و تربیت کارمندان/ فناوریهای جدید/ارتباطات و روابط سازمانی/حسابداری مدیریتی و..."