خلاصه ماشینی:
"این اصول فلسفی را بهطور عمده میو در چهارده اصل مدیریتی خلاصه کرد: 1-هدف ثابت خود را بهبود محصول با خدمات قرار دهید 2-انتشار فلسفه جدید در سازمان بخصوص در میان مدیران 3-درک هدف بازرسی و عدم اتکا به آن به منظور بهبود کیفیت 4-کنار گذاشتن بازاریابی براساس قیمت 5-بهبود مستر سیستم تولید یا خدمات 6-از آموزش کارکنان غافل نشوید 7-بهبود نظارت و رهبری بر سیستم را انجام دهید 8-با برطرف کردن ترس،اعتماد و فضای نوآوری را ایجاد کنید 9-موانع و محدودیتهای بین گروهها و بخشهای کاری را برطرف کنید 10-از شعارهای بیمحتوا و هدفهای توخالی پرهیز کنید 11-حذف سهمیهها و اهداف کمی 12-ایجاد علاقه و لذت از کار در میان کارکنان 13-کارکنان را در خوداصلاحی یاری کنید 14-برای دگرگونی و تحول همه کارکنان را به کار بگیرید چند نکته زیر در مورد مفهوم و فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر قابل توجه است: وم مدیریت در کنترل کیفیت فراگیر مدیران ارزشهای سازمان را شکل میدهند اگر مدیریت بر پایه معیارهای اخلاقی و انسانی صورت گیرد باعث رشد و دگرگونی ارزشها در سازمان میشود."