کلیدواژه مشتری / (169 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
اثر عناصر الگوی مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان توسعه وفاداری و رضایتمندی مشتریان
نویسنده : قضات، سید حسام الدین ؛
همایش : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » دوره 2؛ 1401/06/22 - 1401/06/22 (15 صفحه - از 392 تا 406 )
کلیدواژه ها: الگوی مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری
-
2.
ارتباطات بازاریابی در بازارهای B2B
نویسنده : قربانی دینانی، حسن ؛ معین الدینی چادگانی، سید یاسر ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (13 صفحه - از 1364 تا 1376 )
کلیدواژه ها: B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
3.
ارتباطات بازاریابی در بازارهای تجارت به تجارت
نویسنده : دهقانی اشکذری، میثم ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (12 صفحه - از 2579 تا 2590 )
کلیدواژه ها: B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
4.
نقش رفتار مصرف کننده در بازاریابی
نویسنده : توسلی، عبدالله ؛ عباسپور، رضا ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (8 صفحه - از 2619 تا 2626 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده بازاریابی مشتری فروشنده
-
5.
بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر بهبود عملکرد بانکداری الکترونیکی و جذب مشتریان بانکی
نویسنده : کشت گر، دکتر نفیسه ؛ عباسپور، رضا ؛
همایش : مدیریت، گردشگری و تکنولوژی » دوره 4؛ 1401/02/30 - 1401/02/30 (10 صفحه - از 1043 تا 1052 )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی صنعت بانکداری مشتری هوش مصنوعی خدمات مالی
-
6.
ارایه مدل برای ارزیابی خرسندی مشتریان بانک با استفاده از مدل تلفیقی کانو و ANP،(مطالعه موردی: بانک شهر، شعب سرپرستی منطقه قزوین)
نویسنده : قراخانی، ابوسعید ؛ قنبری، حسن ؛ منصوری، علی ؛
همایش : پژوهش های سازمان و مدیریت » دوره 3؛ 1401/02/29 - 1401/02/29 (14 صفحه - از 442 تا 455 )
-
7.
بررسی تاثیر تبلیغات در بهبود کیفیت بخشی بانکداری و جذب مشتری
نویسنده : کشت گر، نفیسه ؛ عباسپور، رضا ؛
همایش : پژوهش های سازمان و مدیریت » دوره 3؛ 1401/02/29 - 1401/02/29 (15 صفحه - از 921 تا 935 )
-
8.
آثار اقتصادیِ جبران خسارت کالای معیوب در پرتو کنوانسیون بیع کالا و آموزه های فقهی
نویسنده : موذن، فرانک ؛ میردامادی، سید مجتبی ؛ باقرزاده، احد ؛ نویسنده مسئول : شمس، احمد ؛
مجله : مطالعات فقه اقتصادی » بهار 1401، دوره چهارم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 186 تا 199 )
کلیدواژه ها: عیب مشتری کالای معیوب اعاده وضعیت کنوانسیون بیع کالا
-
9.
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان نسبت به همراه بانک و تاثیر آن بر قصد استفاده
نویسنده مسئول : عظیمی، حسین ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » بهار 1401- شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 251 تا 265 )
کلیدواژه ها: نگرش مشتری قصد استفاده همراه بانک
-
10.
نگرش کاربران برنامههای کاربردی تلفن همراه (شرکت ارتباطات سیار ایران)
نویسنده : مشهدی بزاز تهرانی، عباس ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 9؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (17 صفحه - از 2280 تا 2296 )
کلیدواژه ها: مشتری تکنولوژی موبایل برنامههای مجازی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (37 مقاله)
- ب (24 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- A (1 مقاله)