خلاصه ماشینی:
"بالاخره محصول جدید پس از صرف زمان و هزینه قابل توجه،برای استفاده مشتریان آماده شده و به مشتریان عرضه میشود،اما محصول جدید پس از عرضه نیز چرخههای دیگری را طی میکند: 1-ارایه یک خدمت نو از سوی بانک a از طریق رسانههای گروهی به کرات تبلیغ و به صورت پیاپی به مشتریان معرفی میشود.
کشورهای دنیا دچار تغییر و تحول شدهاند بانکهای کشور ما نیز در این راستا حرکتهایی را آغاز کردهاند، اما به نظر میرسد که در راه بانکداری نوین و استقرار بانکداری الکترونیک و به خصوص اینترنتی هنوز به جز اندک بانکها،پیشرفت چشمگیری حاصل نشده است،چنان که هرازگاه استقرار بانکداری اینترنتی و ارایه خدمات بانکی از طریق اینترنت وعده داده میشود،اما بسیاری از بانکها به همان وعده بسنده کرده و اقدام عملی نداشتهاند."