کلیدواژه مشتریان / (95 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تبیین تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر واکنش های نگرشی و رفتاری مصرف کنندگان: مورد مطالعه هتل لاله شهر تهران
نویسنده مسئول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ نویسنده : نوروزی، نسیم ؛
مجله : پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری » پاییز 1402 - شماره 18 (12 صفحه - از 80 تا 91 )
کلیدواژه ها: مشتریان صنعت گردشگری هتل مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان واکنش های نگرشی و رفتاری مصرف کنندگان
-
2.
تاثیر ویژگی های تبلیغات رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید
نویسنده : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » تابستان 1402، دوره جدید - شماره 61 (16 صفحه - از 156 تا 171 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازاریابی مشتریان تمایل به خرید رسانههای اجتماعی
-
3.
تبیین عوامل مؤثر بر مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک ملی ایران
نویسنده : اکبری وند، نادر ؛ سلطا نی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : ملکیان، نازنین ؛
مجله : مطالعات جامعه شناسی » بهار 1402 - شماره 58 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها: مشتریان بانک ملی مدیریت افکار عمومی
-
4.
تحلیل اقتصادی تاثیر تبلیغات در جذب مشتریان و فروش محصول (رویکرد نظریه بازیها)
نویسنده : سلیمیان، صلاح ؛ نویسنده مسئول : اشرفی، آزاده ؛
مجله : سیاست ها و تحقیقات اقتصادی » بهار 1402، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحه - از 126 تا 149 )
کلیدواژه ها: تبلیغات مشتریان تعادل نش بنگاه نظریه بازیها
-
5.
تاثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید مجدد آنها از فروشگاههای ورزشی شهر اردبیل
نویسنده : خیرالهی میدانی، حامد ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛ نویسنده مسئول : حصاری، صدف ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1402 - شماره 88 (12 صفحه - از 212 تا 223 )
کلیدواژه ها: اعتماد مشتریان اردبیل قصد خرید فروشگاه های ورزشی
-
6.
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات آنلاین شهرداری خوی بر اساس مدل ای-کوآل
نویسنده : صابونچي، توحيد ؛
مجله : مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی » پاییز1401 - شماره 51 (10 صفحه - از 107 تا 116 )
کلیدواژه ها: مشتریان ای کیفیت خدمات الکترونیک کوال شهرداری خوی
-
7.
مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاه های تندرستی شهر اصفهان
نویسنده مسئول : علی محمدی، حسین ؛ نویسنده : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » پاییز 1401 - شماره 11 (28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات مشتریان رضایتمندی ورزش وفاداری Satisfaction Service Quality Loyalty Sports customers
-
8.
رابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 88 تا 112 )
کلیدواژه ها: مشتریان برند Brand بازی وارسازی customers brand value ارزش برند Gamification مشتری بازیوارسازی پژوهش کاربران دیجیکالا ارزش ویژه
-
9.
بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی
نویسنده : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ عبودی، عبدالرضا ؛ نویسنده مسئول : عبداللهی، محمدحسن ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » مرداد و شهریور 1401 - شماره 73 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها: مشتریان مزاج خرید آنی پوشاک ورزشی
-
10.
تبیین مدل وفاداری به برند محصولات ورزش براساس مولفه های شخصیتی با میانجیگری هوش هیجانی
نویسنده : فرقانی اوزرودی، محمدباقر ؛ یعقوبی، علی ؛ تیموری نژاد، زهرا ؛
مجله : جهان نوین » تابستان 1401 - شماره 18 (18 صفحه - از 16 تا 33 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی مشتریان تدوین مدل وفاداری به برند محصولات ورزشی مولفههای شخصیتی مشتری مدل برازش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (24 مقاله)
- ب (14 مقاله)
- B (5 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)