خلاصه ماشینی:
"این پدیده نوین خطرهایی را نیز به همراه دارد و شرکتهای بازرگانی از جمله شرکتهای بیمه را ملزم مینماید تا برای دستیابی به اهداف خود در جهت حفظ اعتماد مشتریان و فراهم آوردن امنیت کاری توجه ویژهای را به مسایلی از قبیل برخورد با مزاحمان رایانهای،حفظ امنیت اطلاعات مشتریان و سایر حقوق مالکیت معنوی در فایلهای رایانهای و ارسال مستمر و مطمئن کالاها و خدمات مبذول دارند.
دسترسی به بازارهای مصرف جدید هم با سایتهای اینترنتی فعال،میسر گردیده که این امر خود سبب افزایش حیطه نفوذ و تسهیل در امر فروش با کاهش بار هزینههای قبلی برای اکثریت شرکتهای ارائه دهنده خدمات مانند شرکتهای بیمه شده است.
به علاوه، رشد سریع تجارت الکترونیکی موجبات نگرانی دست اندرکاران تنظیم بازار را فراهم کرده است و آنها از این میترسند که این فنآوری جدید پیشرفتهای چند دهه گذشته را در دراز مدت در راستای کسب اعتماد در حوزههایی چون امنیت بیمهگری خنثی نماید."