کلیدواژه شرکتهای بیمه / (51 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی رابطه دانش مدیر فروش با ارتقاء برند، عملکرد و وفاداری مشتری در شرکتهای بیمه
نویسنده : خدادادی، محمدرضا ؛ امینی، وحید ؛ الوندی، زهرا ؛
مجله : پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی » پاییز 1401، سال ششم - شماره 3 (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری شرکت های بیمه عملکرد خدمات دانش مدیر فروش ارتقا برند عملکرد کارکنان قدیمی
-
2.
بررسی عوامل تاثیرگذار در حفظ و جذب مشتریان در شرکت های بیمه
نویسنده : یوسف وند، ابراهیم ؛
مجله : مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه » پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (7 صفحه - از 14 تا 20 )
کلیدواژه ها: شرکت های بیمه ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮی حفظ مشتری
-
3.
تاثیر ریسک بر قیمت سهام بانکها و شرکتهای بیمه با توجه به نقش سازوکارهای راهبری شرکتی
نویسنده : پژوهی، سحر ؛ نمازي، نويدرضا ؛ نویسنده مسئول : ناظمی، امین ؛
مجله : قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی » تابستان 1401 - شماره 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (31 صفحه - از 27 تا 57 )
کلیدواژه ها: شرکتهای بیمه بانکها راهبری شرکتی ریسک و قیمت سهام ریسک قیمت سهام بیمه ریسک نقدینگی ریسک بازار
-
4.
ایجاد پیوند بین رفتارهای تعامل خدماتی کارکنان و مشتریان شرکتهای بیمه از طریق انرژی ارتباطی و انسجام تعامل ادارک شده
نویسنده مسئول : عزیزی، ایمان ؛ نویسنده : صمدی فر، سعید ؛
مجله : مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه » فروردین 1401 - شماره 35 (10 صفحه - از 23 تا 32 )
کلیدواژه ها: شرکتهای بیمه رفتار تعامل خدماتی کارکنان رفتار تعامل خدماتی مشتری انرژی ارتباطی انسجام تعامل
-
5.
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
نویسنده : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ مصلح، مریم ؛ نویسنده مسئول : رستمی، محمدرضا ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 344 تا 360 )
کلیدواژه ها: بورس اوراق بهادار ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) ابعاد ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه بیمه اطلاعات شاخص AHP شناسایی
-
6.
بررسی تأثیر استراتژی سازمانی بر تقاضای بیمه عمر (مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان بوشهر)
نویسنده : حمیدیان، عظیمه ؛ نویسنده مسئول : کمالی راد، اسماعیل ؛
مجله : مطالعات مدیریت و توسعه پایدار » پاییز 1400 - شماره 3 رتبه C (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 87 تا 111 )
کلیدواژه ها: تقاضای بیمه عمر شرکتهای بیمه استراتژیهای سازمانی استراتژی توسعه محصول
-
7.
بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر پایداری شرکت های بیمه با تاکید بر نقش متغیرهای وفاداری مشتری و ارزش ویژه برند
نویسنده : ولی پور، محمد ؛ قربانی، مریم ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » تابستان 1400 - شماره 67 (جلد ششم) (20 صفحه - از 46 تا 65 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری شرکت های بیمه ارزش ویژه برند بازاریابی چریکی
-
8.
بررسی تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت های بیمه در استان کردستان
نویسنده : حسین پناهی، هادی ؛ نویسنده مسئول : سلطان پناه، هیرش ؛
مجله : مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی » تابستان 1400- شماره 6 (14 صفحه - از 153 تا 166 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی شرکت های بیمه بازاریابی تصویر ذهنی
-
9.
بررسی نقش شبکه اجتماعی بر شیوه تبلیغات شرکت های بیمه گر
نویسنده : راسخ، میثم ؛
مجله : مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری » زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (10 صفحه - از 18 تا 27 )
کلیدواژه ها: تبلیغات شرکتهای بیمه شبکه های اجتماعی بیمه شرکت بیمه اطلاعات پژوهش تلویزیون مشتری
-
10.
نقشهای علّی و میانجی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و گرایش به کارآفرینی در عملکرد شرکتهای بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده مسئول : یزدان شناس، مهدی ؛ نویسنده : مدنی، سیده سارا ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » نیمهی دوم 1399، سال دوازدهم - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 103 تا 132 )
کلیدواژه ها: عملکرد مدیریت منابع انسانی گرایش به کارآفرینی مدیریت استراتژیک منابع انسانی شرکت های بیمه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- C (3 مقاله)
- B (2 مقاله)