Skip to main content
فهرست مقالات

استراتژی و حسابداری مدیریت

نویسنده:

(3 صفحه - از 43 تا 45)

خلاصه ماشینی:

"برخی از مثال‌ها از نوع اطلاعات‌ حسابداری مدیریت که مورد نیاز شرکت‌های در حال توسعه است عبارت از: انتظارات مشتریان از امکانات و قیمت‌ها، تاثیر فعالیت‌های مدیران بر بهای تمام شده‌ کالاهای تامین شده،هزینه‌های بازاریابی‌ توسط واسطه‌های فروش و درصد توزیع‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) بهای تمام شده بین عوامل داخلی و خارجی سازمان. *هزینه‌های تولید محصول *منابع مورد استفاده در فعالیت‌ها *اختلاف بین هزینه‌های واقعی و بودجه‌بندی شده *تخصیص هزینه‌های عمومی بین‌ محصولات *هزینه‌های استفاده از یک کانال توزیع *سودآوری مشتریان *فروش از دست رفته ناشی از مشتریان از دست رفته *زمان چرخه تولید برای محصولات *زمان ناشی از جابجایی ناقص مواد آیا ملاک‌ها مربوط و مناسب برای‌ تصمیم‌گیری هستند؟چرا؟ مثلث استراتژیک،ارتباط با تصمیم‌گیری را به صورت توانایی یک‌ روش جهت تامین اطلاعاتی راجع به نحوه‌ مدیریت زمان،کیفیت و هزینه تعریف می‌کند. این کار با پرسش،این مسئله که آیا ارزش‌ها، سمبل‌ها،اعتقادات،اخلاقیات و ارزش‌های‌ سیاسی مستقر در سیستم حسابداری‌ مدیریت اساس بلندمدتی برای عملیات‌ پایداری که به بهبود کیفیت،کاهش هزینه و کم کردن زمان کمک می‌کند ایجاد می‌نماید یا خیر،مثال‌هایی به شرح ذیل وجود دارند: *آیا تخصیص هزینه‌ها با فرض‌"توانایی‌ پرداخت‌"انجام شده است؟ *آیا عبارت‌"فعالیت بدون ارزش افزوده‌" که در حسابداری بر مبنای‌ (ABC) مورد استفاده قرار می‌گیرد با اعتقادات‌ کارکنان در مورد اهمیت کار مغایرت دارد؟ *آیا روش‌هایی که با ایجاد فشار،دستیابی به‌ بودجه‌ها را امکان‌پذیر می‌سازنداخلاقی هستند."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.