چکیده:
برقراری روابط صحیح
اعتمادبهنفس نیز افزایش مییابد. آزاینرو تقویت برقراری روابط صحیح میتواند جزء استراتژیهای طولانیمدت برای رسیدن به
موفقیت باشد. امروزه فعالیتهای تربیتبدنی بهعنوان نوعی تربیت عملی و بخشی از تربیت مکتبی که با فعالیتهای مختلف
ورزشی» سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را مدنظر دارد. موردتوجه خاص میباشد. فعالیتهای ورزشی با دارا بودن عنصر
مسابقه, رقابت. همکاری, نظم و مقررات و سازمان بخشیدن که حرکات جسمی و روحی بهعنوان ابزاری نیکو در تعلیم و تربیت
بشمار میآیند. با توجه به وظایف متعدد و متفاوتی که یک مربی از جهات مختلف به عهدهدارد. او را ناگزیر میسازد علاوه بر
اطلاعات داشته. همچنین شخص مربی باید از مهارت ارتباطی بالایی برخوردار باشد بیشتر وقت مربیان در ارتباط با
ارتباط مور است. او باید قادر به ایجاد ارتباط درست باشد. بیشتر اوقات پیامهای ما نارسا است این نارسایی به جهت عدم
ارتباط کلامی نیست. بلکه به این دلیل است که ما به اهمیت ایجاد ارتباط غیرکلامی پبی نبردهایم. این مطلب میتواند درس
مهمی باشد که مربی به اهمیت موضوع پی ببرد و نسبت به چگونگی بهبود مهارتهای ایجاد ارتباط موّئر وقوف بیشتری یابد.
در این مقاله به موضوع بررسی رابطه بین سطوح تحصیلات آکادمیک مربیان و برقراری روابط صحیح مربیان فوتبال دارای
سطوح قابلقبول علمی پرداخته شده است.
خلاصه ماشینی:
جدول ١٢- مقایسه درجه مربیگری با مهارت های ارتباطی افراد تحت بررسی (به تصویرصفحه رجوع شود ) با توجه به جدول ١٢ مشاهده میشود که سطح معناداری در این فرضیه برابر با (٠/٣٣٦ =p-value) که بیشتر از ٠/٠٥ میباشد و نشانه عدم رابطه بین درجه مربیگری با مهارت های ارتباطی میباشد.
جدول ١٤- مقایسه درجه مربیگری بامهارت کلامی افراد تحت بررسی (به تصویرصفحه رجوع شود ) با توجه به جدول ١٤ مشاهده میشود که سطح معناداری در این فرضیه برابر با (٠/١٧٠ =p-value) که بیشتر از ٠/٠٥ میباشد و نشانه عدم رابطه بین درجه مربیگری با مهارت کلامی میباشد.
جدول ٢٧- مقایسه مدرک تحصیلی مربیان با مهارت های ارتباطی افراد تحت بررسی (به تصویرصفحه رجوع شود ) با توجه به جدول ٢٧ که نشان میدهد (٠/٠١٣ =p-value)، پس میتوان گفت که در سطح معناداری ٠/٠٥ رابطه معناداری بین مدرک تحصیلی مربیان فوتبال استان بامهارت ارتباطی وجود دارد.
جدول ٢٩- مقایسه سطح مربیگری مربیان بامهارت شنود مؤثر افراد تحت بررسی (به تصویرصفحه رجوع شود ) با توجه به جدول ٢٩ مشاهده میشود که سطح معناداری در این فرضیه برابر با (٠/٢٥٨ =p-value) که بیشتر از ٠/٠٥ میباشد و نشانه عدم رابطه بین سطح مربی گری بامهارت شنود مؤثر میباشد.
جدول ٣١- مقایسه سطح مربیگری با مهارت های ارتباطی افراد تحت بررسی (به تصویرصفحه رجوع شود ) با توجه به جدول ٣١ مشاهده میشود که سطح معناداری در این فرضیه برابر با (٠/٢٢١ =p-value) که بیشتر از ٠/٠٥ میباشد و نشانه عدم رابطه بین سطح مربیگری بامهارت ارتباطی میباشد.