Skip to main content
فهرست مقالات

درسهای شفاهی

(4 صفحه - از 44 تا 47)

کلید واژه های ماشینی : کودکان ، درسهای شفاهی ، معلم ، تعریف ، کودک در درس شفاهی ، خانواده ، حرفهای پدرش گوش ، احساس ، کودکان نمی‌توانند حرف ، رضا

خلاصه ماشینی:

"تنها اظهار اینکه از کتاب و فیلم خوشمان می‌آید یا نه‌ کافی نیست بلکه حتما باید گفت که از چه چیزش‌ خوشمان می‌آید و از چه چیز نه،چطور فهمیده‌ایم؟ چرا موافق نیستم؟ مادری که کا اداری و کارخانه فراوان داشت‌ بریام تعریف می‌کرد که من هیچگاه فیلمها و نمایشهایی را که بچه‌هایم می‌بینند رها نمی‌کنم‌ و دربارهء آنها بافرزندانم گفتگو می‌کنم. در گفتگوهای‌ بزرگترها با کودکان،اگر گفتگوها جدی باشد کودکان نه تنها یاد می‌گیرند سلیس صحبت‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) کنند بلکه در آنها اعتقاد و استعداد دفاع از موقعیت خود تقویت می‌شود. اگر کودک در درس ادبیات یا تاریخ نسبت به‌ آنچه که معلم می‌گوید بی‌اعتنا نباشد،اگر در باره آنها با رفقایش به بحث بپردازد و این‌ بحث جدی باشد،بدان معنی است که او به‌ این کار در خانه عادت کرده است،یعنی او تنها از خوردنی گفتگو نکرده است."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.