خلاصه ماشینی:
"این گفته کاملا درست است اما مخاطب یک رسانه نمیتواند خط مشی رسانه را تعیین کند و شاید بیش از مخاطب، خط مشی هر رسانه که ناشی از سیاستهای حاکم بر آن است بقا و دواماش را تضمین میکند، زیرا سیاستها و خط مشیها هستند که هویت یک رسانه را تعریف میکنند، آنها را برای رسیدن به اهدافشان یاری میدهند و حتی مخاطبشان را مشخص میکنند.
اتفاقات سادهای چون پخش تکراری برنامهها که گاه ممکن است گمان کنیم فقط برای پر کردن آنتن اتفاق میافتد.
پخش مجدد هر کدام از این سریالها با توجه به موارد متعددی چون شرایط روز جامعه، میل و نیاز مخاطب، مصلحت رسانه و...
پنجمین جشنوارهی موسیقی جوان در انتخاب قطعات محدودیتی نداشت و نگاه مسابقه، فقط در کار گروهنوازی خلاصه شده بود.
یعنی اگر یک قطعهای بسیار سخت بود، منهای چگونگی اجرای آن، فقط به انتخاباش نمره دادیم و البته اجرای خود قطعه، نمرهی جداگانه داشت."