کلیدواژه مخاطب / (264 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
هنر شهری-هنر عمومی در تطبیقی معناشناسانه (با تاکید بر هنر نیمه دوم سده بیستم)
نویسنده مسئول : پهلوان نوده، محبوبه ؛ نویسنده : کفشچیان مقدم، اصغر ؛
مجله : مبانی نظری هنرهای تجسمی » بهار و تابستان 1401 - شماره 13 ISC (16 صفحه - از 113 تا 128 )
-
2.
راهبردهای رسانه ای به منظورجذب مخاطب مبتنی برآموزه های قرآن کریم
نویسنده : تقی پور، فائزه ؛ اثنی عشران، مهدی ؛
مجله : قرآن، فرهنگ و تمدن » بهار 1401 - شماره 7 (26 صفحه - از 136 تا 161 )
-
3.
راهکارهای ارتقای اعتماد مخاطب به رسانه ملی
نویسنده مسئول : محمدنژاد، عباس ؛ نویسنده : جباری ثانی، عباسعلی ؛ شاه محمدی، محمد ؛
مجله : امنیت ملی » زمستان 1400- شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها: رسانه مخاطب اعتماد اطلاع رسانی – رسانه ملی
-
4.
شناسایی پیشایندها و پسایندهای بازاریابی محتوای دیجیتال با استفاده از مدل نظریه ای داده بنیاد (مطالعۀ موردی: بلاگرهای اینستاگرام)
نویسنده : حاجیحسینی، عفت ؛ ثانویفرد، رسول ؛ حمیدیزاده، علی ؛
مجله : پردازش و مدیریت اطلاعات » زمستان 1400 - شماره 106 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (29 صفحه - از 557 تا 585 )
کلیدواژه ها: مخاطب نظریه دادهبنیاد اینستاگرام بازاریابی محتوای دیجیتال دنبالکننده
-
5.
آسیبشناسی روشهای تبلیغ دینی با محوریت مخاطبشناسی از نگاه روایات
نویسنده : کریمی دردشتی، روحاله ؛ نویسنده مسئول : امانی، رضا ؛
مجله : تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث » آذر 1400، سال اول - شماره 3 (21 صفحه - از 10 تا 30 )
کلیدواژه ها: روش آسیبشناسی تبلیغ مخاطب مبلّغ
-
6.
بررسی دیوارنگاره های بوم پارچۀ ایران با تکیه بر بازخوانی ویژگی های هویتی آن در حوزۀ هنر نقاشی
نویسنده : حمزوی، یاسر ؛
مجله : جامعه شناسی هنر و ادبیات » پاییز و زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (40 صفحه - از 39 تا 78 )
کلیدواژه ها: مخاطب هنر نقاشی ارزش های نهفته دیوارنگارۀ بوم پارچه
-
7.
راهبردهای ارتقای اعتماد عمومی به خبر و برنامه های سیاسی رسانه ملی
نویسنده مسئول : محمدنژاد، عباس ؛ نویسنده : شاه محمدی، محمد ؛
مجله : مطالعات سیاسی » پاییز 1400، شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (29 صفحه - از 21 تا 49 )
کلیدواژه ها: رسانه مخاطب اعتماد اطلاع رسانی رسانه ملی
-
8.
تجربه زیباییشناختی در هنر تعاملی (بر اساس نظریه جان دیویی)
نویسنده : حکیم، اعظم ؛ نویسنده مسئول : رهبرنیا، زهرا ؛
مجله : هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی » پاییز 1400 - شماره 87 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 5 تا 15 )
کلیدواژه ها: مخاطب جان دیویی هنر تعاملی تجربه زیبایی شناختی
-
9.
نقش تعامل در طراحی لباس هوشمند در ارتباط با مخاطب
نویسنده : خوش صنعتی، فائزه ؛ مختاری دهکردی، راضیه ؛
مجله : پژوهش در هنر و علوم انسانی » مرداد 1400، سال ششم - شماره 35 (8 صفحه - از 57 تا 64 )
کلیدواژه ها: مخاطب طراحی لباس هنرتعاملی لباس هوشمند
-
10.
شیوه های ترغیب در غزلیات عطار باتکیه بر نظریۀ «فرایند ارتباط کلامی» رومن یاکوبسن
نویسنده : قاسمی، دکتر شهین ؛
مجله : پژوهشنامه ادبیات تعلیمی » تابستان 1400 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها: مخاطب عطار ارتباط کلامی رومن یاکوبسن اخلاق ترغیبی