خلاصه ماشینی:
"گفتگو با پیتر دراکر گردآورنده:غلامرضا کیانی RBH :آیا این واقعیت که بعضی از گروههای کاری علاوه برآشکارسازی به عمل«تعبیر و تفسیر» (noitaterpretni) هم میپردازندباعث داغ شدن بازار تیمها شده است؟ دراکر:به دلیل جدید بودن پدیده تیمهای کاری،حرفهای بیپایه واساس زیادی درباره تیمهای کاری زده میشود.
مدل جازکامبو نیاز بهانضباط بسیار زیادی دارد به همین دلیل ممکن است به تدریج جاذبه خود رااز دست بدهد،خصوصا در صنایع اتومبیلسازی ژاپن، زیرا ما دیگر مانندگذشته نیازی به تولید مدلهای جدید در حداقل زمان ممکن نداریم.
این شرایط همانقدر برای مدیران سنتی که نگران به خطر افتادنموقعیت خود از جانب متخصیصین روشنفکر پرادعا هستند،وجود دارد کهبرای روشنفکرانی که نگران سقوط ارزشهای و الای خود به سطح ارزشهایپیش پا افتاده تجاری(به منظور حفظ موقعیت خود)هستند.
وقتی درباره کلمات صحبت میکنیم،من از به کار بردن واژه مدیر زیاداحساس راحتی نمیکنم،زیرا وجود زیردستان با این واژه عجین شده است."