چکیده:
انجام هر حسابرسی مستلزم مراحل خاصی است یکی از مهمترین مراحل حسابرسی که تاثیر مستقیم و مهمی دارد مرحله برنامهریزی است.
یکی از اهداف مرحله برنامه ریزی حسابرسی شناخت کسب و کار مشتری است و این روش یک مطالعه تحلیلی مقدماتی است که در مرحله برنامهریزی و حسابرسی عمومی و به صورت اختیاری در مرحله تست محتوا الزامی است. به طور کلی، برنامهریزی حسابرسی یک استراتژی جامع، یک برنامه درسی دقیق و یک برنامه عملیاتی است که تمام رویههایی را که حسابرس باید برای تایید فعالیت سازمانها و مشتریان استفاده کند، مستند میکند.
خلاصه ماشینی:
آنها بیشتر به دنبال مشتریانی با شهرت خوب هستند، زیرا حسابرسان باید برای انجام حسابرسی و توافق با مشتری در مورد شرایط حسابرسی با مشتری تحقیق کنند، و این مستلزم برخی فعالیتها است: الف- تصمیم گیری درباره پذیرش صاحبکار جدید و یا ارائه خدمات به صاحبکار فعلی؛ ب - شناسایی دلایل صاحبکار برای انجام حسابرسی؛ ج- توافق درباره شرایط کار حسابرسی و تنظیم قرارداد حسابرسی به منظور مستندسازی توافقات صور ت گرفته؛ د- تدوین طرح کلی حسابرسی به گونهاى درآن دامنه رسیدگی، زمانبندی اجرا و مسیر حسابرسی مشخص شود؛ 2- کسب شناخت از فعالیتهای صاحبکار گام دوم، کسب دانش از کسب و کار و کسب و کار صنعتی مشتری مطابق با استاندارد حسابرسی شماره 315 است که در آن حسابرس باید اطلاعات کافی در مورد تسهیلات و محیط آن به دست آورد تا خطرات موجود در صورت های مالی را شناسایی و ارزیابی کند.
بهرامی و صریحی اسفستانی (1394) در پژوهشی به بررسی ارتباط بین اعتماد سازمانی، حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی پرداختند؛ جامعه آماری این تحقیق، کارکنان ستادی معاونت نظارت مالی و خزانهداری کل کشور در وزارت امور اقتصادی و دارایی است که مجموعاً 175 نفر بود؛ که از روش تصادفی طبقهای استفاده شده و از این جامعه، نمونه مورد نظر از طریق فرمول کوکران، 120 نفر بهدست آمد.
(2009), examining the relationship between trust and organizational commitment and Education in Agricultural Jihad Organization of Qom province), Public A Weak AI Strong artificial intelligence Losbichler Lehner Ray Kurzweil Mc. Culloch Pitts JohnLewis.