خلاصه ماشینی:
"اگرچه نگاه نویسنده نمایش از این شکل کلیشهای فراتر میرود و تصمیم میگیرد مثلث عشقی را به یک مربع از روابط اجتماعی و فرهنگی بدل سازد،اما در این میان با ورود شخصیت دختر بچه که در واقع نقطه ثقل نمایش است،این مورد مطرح میشود که این نمایش چه مقدار به عنصر اساسی و مهم خود توجه کرده است؟عدم شخصیتپردازی مناسب،آگاهی از گذشته چهار نفر اصلی نمایش،انگیزهها و وضعیتهای درونی آنها باعث کمرنگ شدن جریان همذاتپنداری تماشاگر با شخصیتها میشود.
«نقاش»بودن«آی سودا»چه تأثیری در روند حرکتی او بهعنوان یک شخصیت در حال فروپاشی دارد؟آیا این توانایی یا حرفه در شناساندن زوایای تاریک وجود او یا دیگر شخصیتها تأثیری دارد؟ تابلوهای موجود در صحنه،باتوجه به موضوع نمایش انتخاب شدهند یا تنها قصد نشان دادن جزئیات رئالیستی صحنه را دارند؟در ابتدای نمایش،صحنهای وجود دارد که دختر پرستار خانگی،دست و پای مادر«آی سودا»را بسته و خانه را ترک کرده است."