خلاصه ماشینی:
"بسیاری از پرسشها بدون پاسخ باقی مانده است،اما یک پرسش غالب،عامل اصلی نگارش این کتاب بوده است-و آن اینکه تا چه حد رویکردهای متنوع جدید نظیر JIF ، CIM ، MRPII و TQM به مجموعه مشابهی از سیاستها و رویههای سازمانی و منابع انسانی نیاز دارند؟یا اینکه آیا هر تکنیکی دارای نیازمندیهای منابع انسانی و سازمانی خاص خود است؟ برای پاسخ به این دسته از پرسشها به رویکرد بسیار خاصی نیاز است.
این مخاطبان بدون هیچ ترتیب معینی عبارتند از:مدیران اجرایی که هم به شناخت و آگاهی از روشهای جدید و هم به بازنگری معتبر از آخرین پیشرفت آنها نیاز دارند؛دوم،دانشجویان رشته مهندسی تولید،مدیریت تولید،و طیف کاملی از دانشجویان دیگر رشتههای مهندسی-مهندسی شیمی،مهندسی مکانیک،و دیگر دانشجویانی که خود را برای کار در بخش تولید آماده میکنند؛و سوم،دانشجویان رشتههای علوم اجتماعی،بازرگانی،و مدیریت که نیاز به بررسی موضوعات سازمانی و رفتاری در محیطهای تولیدی دارند."