خلاصه ماشینی:
"وقتی این معضل در کار وجود داشته باشد، خط سیر داستانی و لحن عاطفی بازیگران از بین میرود و ارتباط تماشاگر با اثر قطع میشود.
ایدهای به این حد جذاب متأسفانه به خاطر نقص بیان بازیگران و اجرای نادرست از ساختار بازی در بازی جلوه حقیقی خود را از دست میدهد.
به طور مثال در صحنهای که سیفالله میخواهد ماهپاره را بکشد، فضای غمانگیز لحظه، با یک حرکت کمیک دچار شکست میشود و در همین بین متوجه میشویم به جای همذاتپنداری با کاراکتر در حال فکر به عمل انجامشده هستیم.
این تأکید بر تفکر، باعث میشود اثر نیاز خود را در پیش چشمان مخاطب منطقی جلوه داده و او را درگیر ماجرا کند.
اما نمایش «کاسیت در زنجیر» تنها در همین لحظهها جذاب و گیراست و در سایر لحظهها، کند و گنگ روایت میشود.
نمایش «کاسیت در زنجیر» ایدهای دراماتیک دارد ولی هنوز قالب روایتش بر شکل اجرایی آن تنیده نشده است."