خلاصه ماشینی:
"ولیبتدریج همانطور که با خانم ثمینی صحبتمیکردیم، فکر کردم چقدر خوب است کهروح پدر الکتر را در نمایش داشته باشیم وبدن او انگیزهای باشد برای الکتر که مادرشرا بکشد؛ چون که هر چه به جلو میرفتیم وبه الکتر فکر میکردیم، میدیدیم که برایاین شخصیت خیلی سخت است که مادرشرا بکشد.
چونکه بالاخره خانم ثمینینویسنده بودند و درستش هم همین بود کهبعضی چیزها را برای کارگردان بگذارند ودر حقیقت این شخصیت؛ چون دیالوگنداشت بیشتر در اجرا شکل گرفت و در متننطفهاش گذاشته شد.
۞ در مورد حرکتهای مورد استفادهتاندر نمایش، آیا قبل از تمرینها شما تسلطکافی بر این حرکات داشتهاید یا از اطلاعاتکسی بهره بردهاید؟ به هر حال »کابوکی« و »کاتاکالی«چیزی است که باید ما در دانشگاه یادبگیریم؛ البته خیلی از دانشجوها علاقه بهاین جور اصول ندارند و لزومی نمیبینند کهآن را یاد بگیرند؛ اما من چون به این قضیهعلاقه داشتم پیگیرش شدم و قسمت اعظمیاز حرکاتی که در اجرا استفاده میشود ازهمین دو بخش کابوکی و کاتاکالی است."